Организатор
PROGRESSIVE
Основен Партньор
British American Tobacco Coca Cola Девин LAVAZZA
Спонсори
OK Selpak Aroma Astera Здраве Чисто Monte Zottarella Jogobella Antica Pasteria Lurpak Arla paladin Philadelphia ИЗИ RiceUp Eti Biscuit Milde Semana TEO Pufies Mlin Sole Mio Cif Domestos Rexona Omo Auto Bavaria ACTIVIA ACTIMEL DANONE
Технически партньор
CONGRESS ENGINEERING
Събитието

 
                                                    

22 НОЕМВРИ 2018, София

►Попада ли вашият бранд в пазарската кошница на потребителите?

►Питате ли се защо? Заради цената, промоцията, заради качествата му, опаковката, присъствието му във всички търговски канали, или просто защото е ТОЗИ бранд?

►А ако вашата марка не е толкова предпочитана, знаете ли защо?

►Дали е заради липсата на определени качества или недобра дистрибуция, или просто нещо друго?

Отговор на всички тези въпроси ще получите по време на 4-тото издание на Category Retail Forum, където за пореден път водещи маркетингови агенции ще представят специално подготвени за форума проучвания за основните хранителни и нехранителни категории от бързооборотния пазар.

Анализите на агенциите ще проследят пазарните навици на потребителите по принцип, а после ще се насочат и към поведението на купувачите в рамките на дадена категория. Крайната цел на тези проучвания е да покаже защо потребителите избират определени брандове и какво намират в тях.

Запазете още сега датата 22 Ноември 2018 във вашия работен календар!