Регистрирай се Register now
Организатор
PROGRESSIVE
GOLD Partner
Broshura.bg Coca Cola Фюзтий Капи Адез Банкя Роса Димеко Дисплей Бг Импресс
SILVER Partner
Градус ЛьоПуле Philadelphia Lurpak Zottarella Jogobella paladin Antica Pasteria НюИйст RiceUp
BRONZE+ Partner
Ливити Тео Danone Activia Danonino Alpro Победа
BRONZE Partner
Aroma Astera Здраве Чисто Сенсимо IBCS Bulgaria BARNAENGEN Persil Bref K2r Vitalis Dr. Oetker Sherry Котани Малива Meggle Tchibo Chio Detelina Arko Men Evy Baby
Технически партньор
CONGRESS ENGINEERING
ОБЩ ПАНЕЛ - ХРАНИ И НЕХРАНИ

ПОТРЕБИТЕЛИ - Най-важните факти за Baby boomers, X, Y, Z поколенията

Ася Георгиева, NOEMA

Маркетингова агенция „Ноема” вече 25 години е на българския пазар. Натрупала е много опит в наблюдаване и описване на потребителското поведение, което става все по-противоречиво, непоследователно и дори парадоксално. Агенцията си поставя за цел да обясни защо - кое движи мотивацията за избор във всяка конкретна ситуация и защо вече далеч не е достатъчно да разглеждаме потребителя като homo economicus, а за да го разберем трябва да го виждаме и като homo paradoxicus. Решаването на тази задача изисква инструментариум, който е солидно подкрепен от теория и научни открития.

www.noema.bg