Регистрирай се Register now
Организатор
PROGRESSIVE
GOLD Partner
Broshura.bg Coca Cola Фюзтий Капи Адез Банкя Роса
SILVER Partner
Градус ЛьоПуле Philadelphia Lurpak Zottarella Jogobella paladin Antica Pasteria НюИйст RiceUp
BRONZE+ Partner
Ливити Тео
BRONZE Partner
Aroma Astera Здраве Чисто Сенсимо IBCS Bulgaria BARNAENGEN Persil Bref K2r Vitalis Dr. Oetker Sherry Котани Малива Meggle
Технически партньор
CONGRESS ENGINEERING
ОБЩ ПАНЕЛ - ХРАНИ И НЕХРАНИ

ПОТРЕБИТЕЛИ - Най-важните факти за Baby boomers, X, Y, Z поколенията

Ася Георгиева, NOEMA

Маркетингова агенция „Ноема” вече 25 години е на българския пазар. Натрупала е много опит в наблюдаване и описване на потребителското поведение, което става все по-противоречиво, непоследователно и дори парадоксално. Агенцията си поставя за цел да обясни защо - кое движи мотивацията за избор във всяка конкретна ситуация и защо вече далеч не е достатъчно да разглеждаме потребителя като homo economicus, а за да го разберем трябва да го виждаме и като homo paradoxicus. Решаването на тази задача изисква инструментариум, който е солидно подкрепен от теория и научни открития.

www.noema.bg