Регистрирай се Register now
Организатор
PROGRESSIVE
GOLD Partner
Broshura.bg Coca Cola Фюзтий Капи Адез Банкя Роса Димеко Дисплей Бг Импресс
SILVER Partner
Градус ЛьоПуле Philadelphia Lurpak Zottarella Jogobella paladin Antica Pasteria НюИйст RiceUp
BRONZE+ Partner
Ливити Тео Danone Activia Danonino Alpro Победа
BRONZE Partner
Aroma Astera Здраве Чисто Сенсимо IBCS Bulgaria BARNAENGEN Persil Bref K2r Vitalis Dr. Oetker Sherry Котани Малива Meggle Tchibo Chio Detelina Arko Men Evy Baby
Технически партньор
CONGRESS ENGINEERING
Гост - лектори ХРАНИ

ВОДА - Минерална & Натурална & Трапезна

Весела Калчишкова , GfK България

„Кой, какво, къде, кога, колко и на каква цена пазарува?” - GfK Потребителски Панел изследва 2500 домакинства, избрани в съответствие с географски и социодемографски характеристики. По този начин панелът наподобява структурата на цялото население и е представителен за всички 3.0 млн. домакинства в България.

Обхватът на изследването на GfK Потребителски панел включва не само стандартните хранителни канали, но също така домашно-произведените продукти, покупките от каталожна търговия, дискаунтърите и всички останали налични формати и вериги магазини, които предлагат стоки за ежедневно потребление.

https://www.gfk.com/bg/