Организатор
PROGRESSIVE
Основен Партньор
British American Tobacco Coca Cola Девин LAVAZZA
Спонсори
OK Selpak Aroma Astera Здраве Чисто Monte Zottarella Jogobella Antica Pasteria Lurpak Arla paladin Philadelphia ИЗИ RiceUp Eti Biscuit Milde Semana TEO Pufies Mlin Sole Mio Cif Domestos Rexona Omo Auto Bavaria ACTIVIA ACTIMEL DANONE
Технически партньор
CONGRESS ENGINEERING
Гост - лектори ХРАНИ

МЕСНИ ПРОДУКТИ

Ася Георгиева, NOEMA

Тема: Дълготрайни и малотрайни колбаси

Маркетингова агенция „Ноема” вече 25 години е на българския пазар. Натрупала е много опит в наблюдаване и описване на потребителското поведение, което става все по-противоречиво, непоследователно и дори парадоксално. Агенцията си поставя за цел да обясни защо - кое движи мотивацията за избор във всяка конкретна ситуация и защо вече далеч не е достатъчно да разглеждаме потребителя като homo economicus, а за да го разберем трябва да го виждаме и като homo paradoxicus. Решаването на тази задача изисква инструментариум, който е солидно подкрепен от теория и научни открития.

www.noema.bg