Организатор
PROGRESSIVE
Основен Партньор
British American Tobacco Coca Cola Девин LAVAZZA
Спонсори
OK Selpak Aroma Astera Здраве Чисто Monte Zottarella Jogobella Antica Pasteria Lurpak Arla paladin Philadelphia ИЗИ RiceUp Eti Biscuit Milde Semana TEO Pufies Mlin Sole Mio Cif Domestos Rexona Omo Auto Bavaria ACTIVIA ACTIMEL DANONE
Технически партньор
CONGRESS ENGINEERING
Гост - лектори ХРАНИ

МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ

Весела Калчишкова, GfK Bulgaria

Тема: Кисело и прясно мляко + сирене и кашкавал

„Кой, какво, къде, кога, колко и на каква цена пазарува?” - GfK Потребителски Панел изследва 2500 домакинства, избрани в съответствие с географски и социодемографски характеристики. По този начин панелът наподобява структурата на цялото население и е представителен за всички 3.0 млн домакинства в България.

Обхватът на изследването на GfK Потребителски панел включва не само стандартните хранителни канали, но също така домашно-произведените продукти, покупките от каталожна търговия, дискаунтърите и всички останали налични формати и вериги магазини, които предлагат стоки за ежедневно потребление.

www.gfk.bg