Организатор
PROGRESSIVE
Основен Партньор
British American Tobacco Coca Cola Девин LAVAZZA
Спонсори
OK Selpak Aroma Astera Здраве Чисто Monte Zottarella Jogobella Antica Pasteria Lurpak Arla paladin Philadelphia ИЗИ RiceUp Eti Biscuit Milde Semana TEO Pufies Mlin Sole Mio Cif Domestos Rexona Omo Auto Bavaria ACTIVIA ACTIMEL DANONE
Технически партньор
CONGRESS ENGINEERING
Гост - лектори ХРАНИ

ЯДКИ

Ралица Гълъбова, Nielsen Bulgaria

Тема: Печени ядки + миксове

AC Nielsen е основана през 1923 г. от Артър Чарлс Нилсен старши. Компанията започна да се разширява международно през 1939 г. и в момента присъства в над 100 страни. AC Nielsen работи на българския пазар от 1994 г. В момента тя обслужва над 50 водещи български и международни компании с по над 100 служители.

AC Nielsen наблюдава повече от 80 хранителни и нехранителни категории. Компанията осигурява пълно обслужване на клиентите си чрез различни пазарни и потребителски проучвания и анализи. Измерва продажбите в сектора на търговията на дребно, изучава потребителите, оптимизацията на пространството на рафтовете, медийни данни и др. Основните услуги, предлагани от  AC Nielsen Bulgaria - Retail Audit; Key Account Index (KAI); Named Key Account Data (NKAD).

www.nielsen.com