Регистрирай се Register now
Организатор
PROGRESSIVE
PLATINUM Partner
FitSpo
GOLD Partner
Arla Castello LURPAK Bertolli John West BAT
SILVER Partner
IBCS Bulgaria PERSIL SYOSS MOIATAKOZMETIKA Olcom Shatlers's Three Sixty Vodka
BRONZE Partner
Tchibo DAVIDOFF Maliva Zebra RIVER CRAFT BEER AROMA ASTERA ЗДРАВЕ ЧИСТО CHIO POM-BAR NATURLI'
Venue Partner
Inter Expo Center
09 март 2023 г. ПАНЕЛ НЕХРАНИ

Данни за развитието на категорията според наблюденията на ритейлъра

Таня Касабова, dm-drogeriemarkt

Тема: ГРИЖА ЗА ЛИЦЕТО (бяла козметика за лице, тоници, кремове)

dm drogerie markt принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият магазин е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият филиал в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Централата на групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес марката dm е представена 14 страни в Европа.

dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин за дрогерийни стоки в град Видин. Към днешна дата филиалната мрежа се състои от 100 магазина в 35 града в страната, а служителите на компанията са над 1000. Асортиментът на dm обхваща над 16 000 дрогерийни стоки като изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 30 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са: Balea, babylove, alverde, Dontodent, Denkmit, Profissimo и dmBio. В магазините за дрогерийни стоки на dm България не се предлагат лекарствени продукти и медицински изделия.

Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.

www.dm-drogeriemarkt.bg