Регистрирай се Register now
Организатор
PROGRESSIVE
GOLD Partner
Zewa Libresse bers ХлябИсОл
SILVER Partner
Градус
BRONZE Partner
ЛьоСаффр Виво Др. Йоткер Виталис Феличана Персил Хенкел Fa Barnengen FelceAzurra Лейс Доритос Рафълс Стар
Технически партньор
CONGRESS ENGINEERING
ПАНЕЛ НЕХРАНИ

GfK България

Течни препарати и за съдомиялни машини

Тема: ПРЕПАРАТИ ЗА ИЗМИВАНЕ НА СЪДОВЕ

„Кой, какво, къде, кога, колко и на каква цена пазарува?” - GfK Потребителски Панел изследва 2500 домакинства, избрани в съответствие с географски и социодемографски характеристики. По този начин панелът наподобява структурата на цялото население и е представителен за всички 3.0 млн. домакинства в България.

Обхватът на изследването на GfK Потребителски панел включва не само стандартните хранителни канали, но също така домашно-произведените продукти, покупките от каталожна търговия, дискаунтърите и всички останали налични формати и вериги магазини, които предлагат стоки за ежедневно потребление.

https://www.gfk.com/bg/