Организатор
PROGRESSIVE
Спонсори
Billa Dilcom Девин Coca Cola Cappy Bene Domino Elvi RiceUp Broshura.bg ИЗИ Philadelphia Arla Antica Pasteria Monte Zottarella Lurpak Jogobella paladin Philip Morris Bulgaria FORNETTI Zewa BIOKOM IBCS Bulgaria Aroma Astera Здраве Чисто Deroni
Технически партньор
CONGRESS ENGINEERING
Гост - лектори НЕХРАНИ

Пътят към покупката

Диляна Шапчева, Мениджър „Проекти", „Прагматика"

Тема: Грижа за косата

По време на презентацията ще се проследи поведението на потребителите както в общ план, така и в рамките на конкретната категория. Ще бъдат подредени по важност факторите, от които зависи покупката им на определена марка във категорията, както и ще бъде посочен брандът, който най-много удовлетворява техните очаквания.

  • Шампоани
  • Балсами
  • Боя за коса

 


Агенция Прагматика е независима българска компания, основана през 2001г. Тя е специализира и развива своя професионализъм в две основни посоки: 1) Маркетингови изследвания – конвенционални и on-line; 2) Маркетингови консултации, базирани на маркетингови изследвания. Към момента „Прагматика“ е единствената маркетингова агенция в България, която предлага в портфолиото си от изследвания и невромаркетинговите изследвания с ЕЕГ (Електроенцефалограф).

„Прагматика” работи, за да даде отговори на основните бизнес въпроси, които вълнуват фирмите, продаващи своите продукти и услуги на българския пазар:

  • Какво се случва на пазара?
  • Защо се случва?
  • Какво ще се случи впоследствие?
  • Какъв е най-добрият начин за растеж?

Нашата философия е - „Смисъл, а не просто данни”!

http://www.pragmatica.bg/