Организатор
PROGRESSIVE
Спонсори
Billa Dilcom Девин Coca Cola Cappy Bene Domino Elvi RiceUp Broshura.bg ИЗИ Philadelphia Arla Antica Pasteria Monte Zottarella Lurpak Jogobella paladin Philip Morris Bulgaria FORNETTI Zewa BIOKOM IBCS Bulgaria Aroma Astera Здраве Чисто Deroni
Технически партньор
CONGRESS ENGINEERING
Гост - лектори НЕХРАНИ

Пътят към покупката

Венера Николова, Ръководител отдел, НОЕМА

Тема: Перилни препарати

По време на презентацията ще се проследи поведението на потребителите както в общ план, така и в рамките на конкретната категория. Ще бъдат подредени по важност факторите, от които зависи покупката им на определена марка във категорията, както и ще бъде посочен брандът, който най-много удовлетворява техните очаквания.

  • Прахове за пране
  • Омекотители

Маркетингова агенция „Ноема” вече 25 години е на българския пазар. Натрупала е много опит в наблюдаване и описване на потребителското поведение, което става все по-противоречиво, непоследователно и дори парадоксално. Агенцията си поставя за цел да обясни защо - кое движи мотивацията за избор във всяка конкретна ситуация и защо вече далеч не е достатъчно да разглеждаме потребителя като homo economicus, а за да го разберем трябва да го виждаме и като homo paradoxicus. Решаването на тази задача изисква инструментариум, който е солидно подкрепен от теория и научни открития.

www.noema.bg