
Пътят към покупката
Тема: Шоколадови продукти
По време на презентацията ще се проследи поведението на потребителите както в общ план, така и в рамките на конкретната категория. Ще бъдат подредени по важност факторите, от които зависи покупката им на определена марка във категорията, както и ще бъде посочен брандът, който най-много удовлетворява техните очаквания.
- Шоколадови бонбони
- Шоколад
"Маркет Линкс" е агенция, предлагаща цялостно обслужване в сферата на маркетинговите и социални изследвания и консултации.
• Повече от 15 годишен опит в областта на маркетинговите и социалниизследвания: ние имаме възможността да работим за повечето мултинационални компании в България.
• Опит в проектиране дизайна на изследването и анализа като прилагаме гъвкав подход към нуждите на клиентите: както стандартизирани изследователски проекти, така и специфичен дизайн за разрешаването на конкретни проблеми
• Опитни изследователи, модератори, аналитици, специалисти по обработка на данните и консултанти.
• Дигиталната ера в маркетинговите изследвания е тук - уеб базирана платформа за регистрация на терен и онлайн рипортинг. Онлайн панел и собствен CATI център.