Организатор
PROGRESSIVE
Спонсори
Billa Dilcom Девин Coca Cola Cappy Bene Domino Elvi RiceUp Broshura.bg ИЗИ Philadelphia Arla Antica Pasteria Monte Zottarella Lurpak Jogobella paladin Philip Morris Bulgaria FORNETTI Zewa BIOKOM IBCS Bulgaria Aroma Astera Здраве Чисто Deroni
Технически партньор
CONGRESS ENGINEERING
Гост - лектори НЕХРАНИ

Пътят към покупката

Цветелина Димитрова, Мениджър проекти, BluePoint

Тема: Миещи и почистващи препарати

По време на презентацията ще се проследи поведението на потребителите както в общ план, така и в рамките на конкретната категория. Ще бъдат подредени по важност факторите, от които зависи покупката им на определена марка във категорията, както и ще бъде посочен брандът, който най-много удовлетворява техните очаквания.

  • Препарати за съдове
  • Универсални почистващи препарати

 


BluePo!nt е основана през 2013 година. В ядрото на екипа са  вече 10 специалиста с профил маркетинг, социология и статистика. Не сме агенция за маркетингови консултации и проучвания с млада история и утвърдена опитност на екипа. Визията ни за добрата работа е свързана с практичното познание, стъпващо на задълбочен анализ на пазарните факти и проучвания на потребителското  поведение. Не се ограничаваме до отговор на въпроса „Какво се случва?“, а търсим причинно-следствените връзки и даваме отговор на въпрос „Защо се случва?”. Стъпвайки на създаденото познание, предлагаме решение „Какво е добре да се направи?“.

https://bluepoint.bg/