Организатор
PROGRESSIVE
Спонсори
Billa Dilcom Девин Coca Cola Cappy Bene Domino Elvi RiceUp Broshura.bg ИЗИ Philadelphia Arla Antica Pasteria Monte Zottarella Lurpak Jogobella paladin Philip Morris Bulgaria FORNETTI Zewa BIOKOM IBCS Bulgaria Aroma Astera Здраве Чисто Deroni
Технически партньор
CONGRESS ENGINEERING
Гост - лектори НЕХРАНИ

Пътят към покупката

Даньо Димитров, Изпълнителен директор, JTN Research

Тема: Хартии

По време на презентацията ще се проследи поведението на потребителите както в общ план, така и в рамките на конкретната категория. Ще бъдат подредени по важност факторите, от които зависи покупката им на определена марка във категорията, както и ще бъде посочен брандът, който най-много удовлетворява техните очаквания.

  • Тоалетна хартия
  • Салфетки

„Джей Ти Ен Рисърч” е създадена през 2007 година в София. Компанията предлага пълен набор от услуги, свързани с пазарните проучвания. От идентифициране на нуждите на клиента, през изработване на въпросника, откриване и интервюиране на най-точния таргет, според заданието на проучването, до предоставяне задълбочени анализи и резултати на клиента. „Джей Ти Ен Рисърч” има сериозен опит в максимизиране на наличните ресурси, за да достави на клиентите си най-ценните изводи и да трансформира суровите данни в ясни стратегии. Специализираме в т.нар. CAWI методология, като разполагаме със собствени онлайн респондентски панели в 21 страни в Централна и Източна Европа и Скандинавския регион, а именно в Австрия, България, Босна, Хърватска, Кипър, Чехия, Дания, Гърция, Унгария. Македония, Черна гора, Норвегия, Полша, Румъния, Русия, Сърбия, Словакия, Словения, Швеция, Турция и Украйна. Джей Ти Ен Рисърч е сред водещите агенции за пазарни проучвания онлайн в региона.

http://www.jtnresearch.com/